Til træningen i Kerpen 1 uge før løbet, havde jeg trykket et ribben. Før løbet havde min mekanikker og jeg derfor været i England, for at få speciallavet en ny ribbensbeskytter til mig. Jeg kørte derfor hele weekenden på stærkere smertestillende, men var stadig ikke helt på toppen.
Igen havde vi desværre problemer med motoren, og vi kunne slet ikke få det til at køre. De 4 træninger fredag, blev brugt på at finde problemet, men desværre uden held. Vi fik det så til at køre nogenlunde til trænignen om lørdagen, men vi havde slet ikke haft tid til at finde setup til karten. Vi havde en dårlig tidstagning grundet alle vores problemer og jeg endte som nr. 29. Mine 2 indledende heats, skulle jeg starte fra nr. 19 og 20. Begge gange på våd bane. Jeg endte 8’er og 12’er, hvilket vi var ret godt tilfredse med.
»Målsætningen er top 8 i DKM mesterskabet (det tyske internationale mesterskab)«
Søndag og dermed finaledagen blev et mareridt uden lige. Jeg havde flyttet mig fra 29 til 11, hvilket var startplaceringen til finale 1. Begge finaler blev kørt i fuldt tørvejr, og det var slet ikke til vores fordel. Motorpower betyder en stor del i tørvejr, men næsten intet i regnvejr. Det blev 2 lange løb, hvor jeg fik trænet min defensive kørestil. Modstanderne kørte næsten bare forbi på langsiderne, og jeg sluttede finalerne på henholdsvis 18 og 19. Rigtig dårlig weekend alt i alt. Men vi fik bevist at vi godt kan være med i regnvejr, hvor det mere er chaufføren det gælder.
Tak til sponsorer og samarbejdspartnere
Tak til alle mine sponsorer, som er med deres logo i bunden herunder. Uden dem var det ikke muligt
Der arbejdes stadig på flere sponsorer, der er fortsat plads til reklamer på gokarten. Husk at kontakte mig, hvis du ønsker reklame, udstilling eller andet jeg kan gøre for dig.